Agenda

Programa 45+. Formación en Competencias Digitales

Cámara de Comercio de València C/ Poeta Querol, nº 15, València

Esta formación está centrada en mejorar las competencias digitales del participante, que en términos generales cuenta con un importante déficit en el manejo de herramientas digitales. El objetivo es favorecer la búsqueda de empleo y la competitividad del perfil profesional

Programa Emprende Digital

Cámara de Comercio de Valencia C/ Poeta Querol, 15, València

El programa Emprende Digital  de la Comunitat Valenciana  se estructura mediante el desarrollo de acciones de sensibilización y formación, como resultado los beneficiarios del programa realizarán un plan de negocio con el objetivo de poder incorporarse al mercado laboral creando su propia empresa. 
El objetivo general del Programa Emprende Digital de la Comunitat Valenciana es ayudar e impulsar a emprendedores, principalmente desempleados, menores de 30 y mayores de 45 años, a incorporarse al mercado laboral, a través de la creación de un proyecto empresarial de emprendimiento digital.

Aprofita la venda creuada amb el Click & Collect

Llotja Virtual Catalunya

El que seria l’últim pas d’una venda online, quan el client recull la comanda a la botiga física, gràcies al servei Click & Collect, podria convertir-se en una oportunitat per donar a conèixer una mica millor el nostre comerç i potenciar la venda creuada. Possiblement hi haurà clients que vagin amb presses i que només vulguin recollir el que ja havien comprat, però hi ha altres que agrairan que els expliquem les últimes novetats rebudes a la botiga o els assessorem respecte al producte comprat, obrint així la porta a la fidelització i a la venda creuada.

2020 GoDigital Nacional

Únete al mayor congreso organizado por las Cámaras de Comercio Españolas para ayudarte a impulsar […]

Botiga física i botiga online

Llotja Virtual Catalunya

L’omnicanalitat consisteix en oferir la mateixa experiència de compra al client en els diferents canals de venda del comerç. Traslladar la importància de que la botiga física i la online tinguin un concepte i estratègia ben definits per comunicar-se de forma coherent i atractiva amb el client és imprescindible per millorar la fidelització i les vendes

Professionalitza l’experiència de compra del teu client en un entorn online

Llotja Virtual Catalunya

Compartirem experiències que ens permetran comprovar la importància de sumar i optimitzar, la nostra comunicació tradicional amb les eines i/ o plataformes idònies de l'entorn digital, i ampliar, les nostres possibilitats de negoci al mateix temps que millorem l'experiència de compra d’un client exigent i expert en el procés digital.

Retail Tour review

Llotja Virtual Catalunya

Les coses han canviat i ens hem d’adaptar... hi ha qui ho ha fet ràpidament.

Compra be per vendre millor

Llotja Virtual Catalunya

Com conseqüència de l’excés de competidors, la incertesa, la volatilitat dels mercats o la forta erosió dels marges, les empreses han d’aprendre a entrar en el detall per guanyar en eficiència i, al mateix temps, a lluitar com mai per aconseguir els millors resultats. En aquest context, la col·laboració és una manera innovadora de formular un nou concepte de competitivitat

Vendre a través de xarxes socials

Llotja Virtual Catalunya

En aquesta formació veurem com gestionar i treure el màxim profit al teu whatsapp business i a les xarxes social del teu negoci.

Marketplace de la A a la Z

Llotja Virtual Catalunya

La COVID-19 ha accelerat la necessitat de molts negocis d’estar presents a Internet. Tot i així, abans de començar a vendre caldrà revisar els recursos dels que s’haurà de disposar, així com tenir clares les avantatges i desavantatges de formar part d’un marketplace

6 claus per sobreviure i créixer a l’època post Covid-19

Llotja Virtual Catalunya

Tot arriba, tot passa i tot canvia. L'únic constant en aquesta vida és el canvi, i el retail ho sap. Per adaptar-nos als canvis i que els nostres negocis sobrevisquin i creixin durant la pandèmia i post pandèmia es fa imprescindible l'adaptació del 'concepte de negoci i l'adaptació mental i psicològica dels líders i els equips actuals, cap al consumidor del segle XXI covid-19 i post covid.